مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-03سياسي

پایان نزاع 5 ساله طایفه ای در بخش کوهین


در راستای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم و با پیگیری دادگاه عمومی بخش کوهین و شورای حل اختلاف این بخش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: در راستای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم و با پیگیری دادگاه عمومی بخش کوهین و شورای حل اختلاف این بخش، اختلاف و نزاع 5 ساله میان یک طایفه در این بخش با صلح و سازش پایان یافت.

وی افزود: این طایفه بیش از 5 سال بر سر موضوعات متعدد اختلاف داشتند و همین امر موجب وقوع منازعات مختلف و تشکیل پرونده های متعدد کیفری و حقوقی در مراجع قضایی شده بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پرونده های مربوط به این طایفه حدود 30 متهم و چندین شاکی حضور داشتند که بر اساس احکام قضایی در مجموع به 450 ماه حبس (250 ماه اجرایی)، حدود 4 فقره دیه کامل، بیش از 100 میلیون جزای نقدی و بالغ بر 5 میلیارد تومان خسارت محکوم شده بودند.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: در راستای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم ؛ با همراهی اعضاء شورای حل اختلاف و به همت مصلحین محلی و تلاش معتمدان و ریش سفیدان محلی جلسه صلح و سازشی میان بزرگان این طایفه برگزار شد و در نهایت با گذشت و مصالحه، اختلاف 5 ساله آنها پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نزاع 5 ساله طایفه ای در بخش کوهین

پایان نزاع 5 ساله طایفه ای در بخش کوهین